Wednesday, March 31, 2010

Stor humor i ÅFF, trots allt!

Det är första gången i mitt liv då någon verkligen får sparken på riktigt en Dymmelonsdag. Nån gång måste vara den första och det är tråkigt för Daniel W att det blev han som fick känna av den.

Denna bild publicerade jag på förra årets dymmelonsdag. Det är lite X-files-kusligt över det...

Efter en snabb summering över Daniels tid i ÅFF konstaterar jag att hans medelbetyg här på bloggen blev 2,58. En blandning av högt och lågt med betyget U två gånger och Glennhysén-klass 6 en gång. Dessutom så utnämnde jag Daniel till Årets värvning på Listan 2009.

Men en sak står skrivet i koppar! DANIEL TOG ÅFF TILL ALLSVENSKAN!!

Lycka till Daniel, Tack för din insats!

4 comments:

Anonymous said...

Sanslöst spooky!!!
Men det är humor med stort H. på dymmelonsdagen av alla dar!
Tack för en bra blogg!

Anonymous said...

Helt ouätt, ouikard! Just nu läser jag den bästa av bloggar om ÅFF! Du är alltid väl informerad! Snyggt

Anonymous said...

Hoppas att Tompsson kan få lite fart på spelarna och få dom att förstå att det blir blåmärken och gör ont i närkampsspel! Allsvenskan och SE är skillnad och det verkar inte alla ha förstått!

Hanteringen av Wiklund kommer att diskuteras länge, det här är inte ÅFF-anda på rätt sätt...

Anonymous said...

Haha, du är rolig du! Och rätt igen!
jag kommer ihåg den där artikeln med lappen på Wiklunds rygg!