Thursday, October 16, 2008

Vad gör jag nuförtiden?

Hej igen alla blogglovers!
Som ni märkt har det varit dödstyst på bloggen ett tag. Diverse strul med en gammal dator har gjort att lusten och inspirationen sjunkit till näst intill noll. Men med en nyinförskaffad bloggmaskin ska jag försöka återställa ordningen.

Mycket har har hänt sedan sist. ÅFF är i allra högsta grad med i leken om AS -09. Efter att ha läst Dannes inlägg på officiella är jag lugn i att ingen spelare kommer att lägga fingrarna emellan i de två matcher som återstår. Det ska bli ett sant nöje att se ÅFF på söndag! Det finns egentligen hur mycket som helst att skriva om det men jag väntar hellre med spekulationerna. Räkna med en fullödig matchrapport på söndagkväll.

Förresten har jag blivit inbjuden på en förhandstitt av Gamla Ullevi (Sture Allén, gräv ner dig). Återkommer med bilder när det blivit dags. Det blir ju bara intressant om ÅFF kommer på besök minst tre ggr 2009!

Kom igen nu Bruket. Alla till Vallen!

No comments: