Wednesday, August 8, 2007

Pizzadax

Efter matchen i måndags träffade jag på Oscar Möller o Per Karlsson på San Remo. Jag sade till Möller att jag inte fattade varför han bara fick spela 20 minuter.

"-Ja, det var tufft. Jag ville verkligen spela från start men det är tränarens val och det kan jag inte kritisera".

- Jag kan heller inte fatta varför det blev 4-5-1 i starten, fortsatte jag.

"-Nej, vi har ju spelat så bra hemma med 4-4-2 men det är tränarens val och det kan jag inte kritisera".

Det märktes rätt tydligt att han verkligen ville spela mer, till skillnad från hans moatjé.

1 comment:

Anonymous said...

låter som ett givande möte. två av de bästa åff:arna iår.tillsammans med pligg o arvidsson.

du kunde ju även försökt hitta pocke o sagt till honom att sluta vara bra på träning (måste han ju va, laguttagningarna menar jag) och spela bra på match också.

samt jösse. och skällt ut han för att under sina år som fotbollsspelare inte lärt sig spela fotboll. passningsförmåga som en junior och tempo som en gång-veteran. mer tydligt exempel på "brawns over brains" for man leta efter. han bör ha gjort sitt i ett bollspelande lag.