Sunday, August 19, 2007

Administratör/amatör

De första kunde man ta. Sedan kom några då man undrade hur gammal författaren var. Efter det började man ana oråd hur han/hon kan tillåtas fortsätta publicera dravlet. Efter senaste rapporten vill man bara gräva ett djupt hål och försvinna från ytan, eller i alla fall inte besöka sidan mer. Och även hoppas på att ingen annan hittar dit heller.

Självklart är det den mest pinsamma hemsidan i Superettan: www. atvidabergsff.nivetvar, och dess matchrapporter jag menar.
Jag refererar alltså till signaturen som går under namnet "Administratör". Han/hon har varit omnämnd här på bloggen förut, för sina insatser.

För er som lyckats undvika sidan på ett tag kan jag meddela att ÅFF ligger kvar på andraplats i Superettan. Ja, enligt admin och den officiella ÅFF-sidan i alla fall...

Det kanske var gulligt första månaden att låta nån dyslektisk analfabet skriva men nu blir man bara arg och besviken. Sidan är så taffligt gjord så man undrar hur leverantören lyckats, och lyckas ta betalt för den.

Här ska sägas att jag själv inte är någon Shakespeare eller Sture Allén men jag hoppas att jag undviker att byta tempus i en och samma mening mer än två gånger i alla fall.

1 comment:

Anonymous said...

Javisst är hemsidan bedrövlig, men det är väl nån som håller på och lär sig krypa som är i farten med den...