Tuesday, November 1, 2011

GRATTIS Thomsson


ÅFF:s gamle spelare och numera tränare ANDREAS THOMSSON är nominerad till Årets Tränare! Det är faktiskt stort att en ÅFF:are är nominerad. Det var nog ett antal år sedan om det ens har hänt?! Nu har ju tyvärr inte AT en chans mot Conny K (som per automatik blir vald i kraft av Svensk Mästartränare) men det är riktigt kul för "oss" ÅFF:are att Thomsson är med!

Jag kan inte komma ihåg en enda ÅFF-tränare sedan jag började ta ut mina egna laguttagningar som jag varit mer överens med. Det har till och med hänt att jag tyckt att Thomsson tagit ut ett bättre lag än vad jag själv kunnat. Haha.
Nedan följer en lista om vilka ÅFF-tränare jag varit mest oense med gällande laguttagningar:

1. Eine Fredriksson 1. Conny Torstensson 1. Jörgen Augustsson 1. Kent Karlsson
De jag var mest ense med:
1. Andreas Thomsson
2. Peter Swärdh
3. Steve och Lerdala

No comments: