Friday, November 23, 2007

Arne i/på Media

Träffade Arne Hegerfors av en slump igår. Han satt och signerade sin nya fotbollstabbar-dvd. Han satt ensam och höll upp huvet med handen och snackade med en vakt på MediaMarkt. Jag kunde inte hålla mig utan gick fram o pratade lite med honom. Jag frågade vad DVDn innehöll och han sa att det finns en del riktigt tokiga missar som man bara inte kan sluta garva åt. Bland annat några straffmissar som är otroliga. - Jaha, sa jag, då är Beckhams miss med då? Nej då det är småpotatis, svarade Arne, en snubbe på dvdn lyckas slå straffen till inkast, fortsatte han o garvade.
Det känns nästan som en gammal vän när man pratar med Arne. Alla dessa år med tipsextra och Canal+. Grejen är att han känner inte mig, men han var van vid den reaktionen, sa han. Okej, sa jag.

Han är genuint fotbollstokig, den gode Arne.

No comments: