Tuesday, March 6, 2007

Först på plan!

Välkommen till ÅFF-blog numero uno!

Efter att ha tröttnat på övriga ÅFF-fansites och dess låga nivå(är själv kanske inte helt oskyldig) drar jag härmed igång min egna lilla oas.

Bakgrunden till detta är att jag har ett genuint intresse för fotboll och särskilt då ÅFF. Även Liverpool FC ligger fett nära pumpen. Möjligen kommer du som besökare tycka jag är sjuk i huvvet men då har du två val. Skriv en kommentar eller sluta läs. Ett tredje och mest vanliga val (gissar jag) är att du läser vidare och inte orkar iddas vad jag tycker. Du är ändå inte förbjuden att komma tillbaks på sidan.

Som du kommer att märka har jag en hel del funderingar och åsikter om just allt runt ÅFF i synnerhet men också fotboll i allmänhet.

Hur som helst, nu kör vi.

Foscha Bruket

No comments: