Wednesday, March 21, 2007

Dagens citat

"I sina bästa stunder är han lite av en svart Ryan Giggs"
agent Patrick Mörk om Sheriff Suma i Svd.
Fallet Suma tycker jag är en märklig historia.
Ibland kunde han uppfattas som lite av en hackkyckling på plan, för lagkompisarna. Det lät faktiskt så när man stod bredvid o lyssnade på en match men det kan ju även berott på språkförbistringar. Det är ju lätt att göra sig rolig på hans bekostnad när han säger han ska spela i Chelsea FC..
Jag är väl en av dem som tvivlat (och tvivlar) på Sumas kvaliteter. Jag har till och med lyckats lova att fästa en ÅFF-halsduk runt Poseidons hals om Suma startar i premiären. Återstår att se hur guden över jordbävningarna reagerar på det...
Men jag är inte orolig att behöva åla mig upp på hans nakna lekamen.. Poseidons alltså.

No comments: